[Gelistirici] contrib bakici temizligi ile ilgili listeye sorulmasi gerekenler

Mustafa GÜNAY mgunay at pardusman.org
17 Şub 2009 Sal 23:03:55 EET

Salı 17 Şubat 2009 günü (saat 22:28:16) Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Mustafa Gunay 15 ay (1 yildan fazla) askerde olacak. O dondugunde 2010
> cikmis olacak. Sadece 2008 degil, 2009 ve hatta 2010 surum oncesi
> hazirligi icin bu kadar paketi iki arada bir derede birakmak bence dogru
> degil.

Selamlar.
Konuya biraz geç katıldım kusura bakmayın. Aslında aylar öncesinde yapmam
gerekeni de yapmakta bayağı bir geç kaldığım için de özür dilerim. Doruk'un
dediği gibi 15 ay + yeni çıkacak olan sisteme alışma geldiğinde kendini
düzenini kurma gibi hedeleri de eklersek 18 ayı bulur benim paketlerimin
bakıcılığına devam etmem yani 1,5 (bir buçuk) yıl. Bu süre herkes için uzun
olacaktır ki kullanıcı açısından bakıldığı zaman bir paketteki hatanın
düzeltilmesini beklemek bıkkınlık safhasına gelecektir. Söylemek istediğim
paketleri sahiplenmek ilgi sevgi göstermek isteyen olursa buna kesinlikle
itirazım olmaz. Ancak bu demek değildir ki 1,5 yıl sonunda Pardus'a destek
olmaktan vazgeçeceğim.

İyi çalışmalar.