[Gelistirici] contrib bakici temizligi ile ilgili listeye sorulmasi gerekenler

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
17 Şub 2009 Sal 22:28:16 EET

Tue, 17 Feb 2009 22:00:24 +0200, Ahmet AYGÜN <ahmet at pardusman.org> :

> Paketçi ismi olarak ne yazdığından ziyade depodaki paketlerin
> kalitesi önemli. Geliştirici ile iletişim içinde olarak diğer
> paketleri de güncellemek lazım :D
Depodaki paketlerin kalitesi, ne kadar sahiplenildikleri ile de ilgili.
Hata raporlari ile ilgilenilmesiyle de ilgili (o paketle ilgili hata
raporu paketci ismine ataniyor, cogu kisi de tum hatalari izlemedigi
icin hata cogu zaman farkedilmiyor bile).

Mustafa Gunay 15 ay (1 yildan fazla) askerde olacak. O dondugunde 2010
cikmis olacak. Sadece 2008 degil, 2009 ve hatta 2010 surum oncesi
hazirligi icin bu kadar paketi iki arada bir derede birakmak bence dogru
degil.

"Pardus / admins at pardus.org.tr" diye bir kullanici insanlara istisna
yazmayalim diye var. "Hepsi sahipsiz, bi de hedeninkiler sahipsiz" diye
kulaktan kulaga dolasan bilgi bana hem anlamsiz, hem gereksiz, hem de
sagliksiz geliyor.

                   Doruk