[Gelistirici] KDE 4 toplanti notlari

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
16 Şub 2009 Pzt 14:57:23 EET

On Monday 16 February 2009 12:11:39 H. İbrahim Güngör wrote:
> Yeni diyalog pek şirin olmuş yalnız uygulama adını gösteren özelliği
> kapatan bir patch eklenmişti, sebebini merak ediyorum. Hangi uygulamanın
> izin istediğini detaylara bakmadan görebilmek isterdim.

Yamayı commit ederken de, pspec.xml'in içine de yazmıştım aslında neden
koyduğumu. Tekrar söyleyeyim, yetki isteyen uygulama zaten "Details" bölümünde
yazıyor, gerçekten de detay olan bu bilgiyi, ilk cümlenin başında, zaten yerin
de dar olduğu bir yerde göstermek hiç mantıklı gelmedi bana.

--
Gökçen Eraslan