[Gelistirici] KDE 4 toplanti notlari

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
16 Şub 2009 Pzt 16:00:27 EET

16 Şubat 2009 Pazartesi günü (saat 14:57:23) Gökçen Eraslan şunları yazmıştı:

> Yamayı commit ederken de, pspec.xml'in içine de yazmıştım aslında neden
> koyduğumu. Tekrar söyleyeyim, yetki isteyen uygulama zaten "Details"
> bölümünde yazıyor, gerçekten de detay olan bu bilgiyi, ilk cümlenin
> başında, zaten yerin de dar olduğu bir yerde göstermek hiç mantıklı gelmedi
> bana.

Yamaya ait yorumu okudum fakat yüksek çözünürlüğe sahip masaüstü
bilgisayarımda, hangi uygulamanın yetki istediğini diyalog penceresinde -
detaylarda olmadan, cümlenin başında- görmemin hoş olacağını düşünmüştüm.
Şimdi yamalı ve yamasız hallerini 1024*768 çözünürlükteki başka bir
bilgisayarda denedim, yamana hak verdim :)

Kolay gelsin.

--
H. İbrahim Güngör <h.ibrahim.gungor () gmail ! com>