[Gelistirici] neler konuştuk

Türker SEZER turkersezer at tsdesign.info
10 Şub 2009 Sal 01:34:13 EET

On Monday 09 February 2009 19:38:15 Onur Küçük wrote:
>  Bunu farm daki bütün paketlerden haberi olan ve sürekli güncel olan
> bir yerde yapmak lazım. Bir web arayüzü ya da command-not-found
> tadında bir araçla yapabiliriz diye düşünüyorum.

Paket arama sayfasında tüm paketlerden ve dosyalardan haberdar, güncel bir
veritabanımız var aslında. Hariçten arama yapmak için bir seçenek sunmuyor
ama benim urllib ile haşır neşir olduğum bir zamana denk geldi ve ekteki gibi
bir betik yazdım.

Anlayabildiğim kadarıyla istenen işi yapıyor ve pek de yavaş çalışmıyor. Daha
iyisi yapılana kadar el altında durabilir.

Türker

// Betiği denerken sunucuya verdiğim rahatsızlıktan ötürü Taner'den özür
dilerim :)