[Gelistirici] neler konuştuk

Türker SEZER turkersezer at tsdesign.info
10 Şub 2009 Sal 03:44:39 EET

On Tuesday 10 February 2009 01:34:13 Türker SEZER wrote:
> Anlayabildiğim kadarıyla istenen işi yapıyor ve pek de yavaş çalışmıyor.
> Daha iyisi yapılana kadar el altında durabilir.

Betikte minik bir düzelt yaptım ve hazır pisi'yi import etmişken çıktıyı da
renklendireyim dedim :) Dosyanın yenisi ekte.

Bu işi lspisi çıktısının tamamını nete atıp (biz yapıştırırız ya da lspisi
kendisi yollar) sunucuda arama yaptırıp sonra sonucu almak şeklinde de
yapabileceğimize dair bir yorum aldım az önce (mnurolcay), sunucu tarafına
erişimi olan birileri böyle birşey yaparsa biraz daha hızlıca [1] kurtarırız
sanırım.

Türker

[1]:
time python checkFiles.py /var/cache/pisi/packages/kdebase4-4.2.0-21-14.pisi
---
All conflicted packages
- kdebase4-runtime
- kdepim4