[Gelistirici] r21431 - in trunk/kaptan4/src: . gui

Furkan Duman coderlord at gmail.com
7 Şub 2009 Cmt 09:41:18 EET

07 Şubat 2009 Cumartesi 00:25 tarihinde Gökmen GÖKSEL
<gokmen at pardus.org.tr> yazdı:
> Konuyu buradan alıp "zaten kendi aranızda karar veriyorsunuz" konumuna
> getirmeye çalışacak olan provakatör ruhlu arkadaşlara da cevap vermeyeceğim
> zahmet edip birşey yazmasınlar.

İşte bu hiç hoş olmadı Gökmen. Kimmiş bu provakatör ruhlu olanlar? Ben
mi? Düşündüğünü söylemek, ne zamandan beri provakasyon oldu. Eğer
gerçekten böyle düşünüyorsanız ben de listenin esenliği için çıkar
giderim. Söylemeniz yeterli. Ancak uygulanan "mahalle baskısı" :) ile
susacağımı zannetmiyorum. Onu belirteyim. ;)

Konu burada uzamasın. Yanıt vermek isteyen özelden göndersin lütfen.

--
Furkan Duman