[Gelistirici] r21431 - in trunk/kaptan4/src: . gui

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
10 Şub 2009 Sal 03:10:20 EET

2009/2/7 Gökmen GÖKSEL <gokmen at pardus.org.tr>

> Konuyu buradan alıp "zaten kendi aranızda karar veriyorsunuz" konumuna
> getirmeye çalışacak olan provakatör ruhlu arkadaşlara da cevap vermeyeceğim
> zahmet edip birşey yazmasınlar.
>
> --
> Gökmen GÖKSEL

Bu gerçekten çok yersiz olmuş. Adam harcamak bu kadar kolay olmasın lütfen.
Bu topluluğun yarısı bu lafa küsüp giderdi eminim. Gökmen neden böyle
çıkışlar yaptığını hiç anlayabilmiş değilim. Seni şahsen tanımadan böyle bir
yorum yapmam doğrumu yanlış mı bilemiyorum. Fakat kimsenin şahsına bir
saygısızlık yapmak gibi bir niyetim yok. Tartışmak istiyorsan kimseye şahsi
saldırı yapmadan liste ortada sabaha kadar tartış. Tartışmak istemiyorsan
ben tartışmak istemiyorum yapacak daha önemli işlerim var de çekil. Bunu
kimse ayıplamaz. Ama "sen provakatörsün sen şöylesin böylesin" "sen elleme
b*k edersin" . gibi çıkışlar ise en kibar tabirle kişinin sahsına
saygısızlık oluyor. Evet bu topluluğun sana ihtiyacı var, çok önemli şeyler
yapıyorsun bunu sessiz de olsa herkes izliyor ve eminim çoğu zaman
belirtilmesede takdir de ediliyor. Fakat yukarıda provakatör yakıştırması
yapmış olabileceğin kişiler bu yorumları, bu fikirleri maddi hiçbir beklenti
olmadan yapıyorlar, kıymetli zamanlarını ayırıyorlar. Bkz. Sn. Tekman ne
demiş oi nin son e-dergi röportajında

"Arkadaşlar mucize yaratıyor kelimenin tam anlamı ile. Tabii bu *mucizenin
önemli bir parçası
da TÜBİTAK UEKAE çalışanı olmayan geliştiricilerimiz.* Onlar olmadan
Pardus'un bugünlere gelmesi söz konusu dahi olamazdı."

Bu yüzden lütfen bu tarz çıkışlarda bulunma(yalım). Karşılıklı saygı
çerçevesinde tartışalım

P.S.: Ne alaka 3 gün sonra bu ne celal diyen varsa. Final dönemindeyim ve
e-postalarımı nadiren kontrol edebiliyorum.
--
Saygılarımla... Recep KIRMIZI
Joe E. Lewis  - "I distrust camels, and anyone else who can go a week