[Gelistirici] r21431 - in trunk/kaptan4/src: . gui

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
7 Şub 2009 Cmt 00:25:31 EET

On Friday 06 February 2009 23:42:06 Doruk Fisek wrote:
> Merhaba,
>
> Fri, 06 Feb 2009 23:25:44 +0200, Pinar Yanardag <pinar at pardus.org.tr> :
>
> Elbette ben "ofiste" belli bir konu uzerine konusan insanlarin, ofis
> disi insanlari da dusunerek listede de bu goruslerini dile
> getirdiklerini/getireceklerini hayal ederek yazmistim bunlari.
Vallahi sıkıldım ben bu işten, "ofis" bizim çalıştığımız yer ve kimse kusura
bakmasın buradaki insanların kendi aralarında konuştukları, tartıştıkları
şeylerin hepsini buraya bildirmek gibi bir zorunluluğu olduğunu düşünmüyorum.

Henüz ortada ürün yokken, halen geliştiricisinin ne yapmakla ilgili net bir
kararı yokken ne yazmasını bekliyorsunuz ? Herkes görüşünü bildirebilir, ama
bunu uzatmak hiçbir işe yaramayacaktır.

Pınar'da yazmış; "önce kendi aramızda bir karar verelim buraya da bildireceğiz
böle böle düşündük diye"..

Konuyu buradan alıp "zaten kendi aranızda karar veriyorsunuz" konumuna
getirmeye çalışacak olan provakatör ruhlu arkadaşlara da cevap vermeyeceğim
zahmet edip birşey yazmasınlar.

--
Gökmen GÖKSEL