[Gelistirici] r21431 - in trunk/kaptan4/src: . gui

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
7 Şub 2009 Cmt 01:47:13 EET

Sat, 07 Feb 2009 00:05:33 +0200, Pinar Yanardag <pinar at pardus.org.tr> :

> ben de her ofis* anahtar kelimesi gectiginde, ayni exception'larin
> firlatilmayacagi bir dunya hayal ediyorum. ofiste bu listede
> goruslerini dile getirmeyen biri ile konusulmayacak ki yali-firstboot
> hadisesi; Gokmen ile konusulacak.
Ben tum yazilanlari topladigimda "e-posta listesi uzerinden guzel
guzel yazisiyorduk, thread polemige kurban gitti, e-posta listesi
uzerinden devam ettiremedik, o yuzden kendi aramizda yuzyuze konusup
karar verecegiz" anlamini cikariyorum.

Durum boyleyse, biz susalim, siz kendi aranizda tartisin, karar verin.
Karar surecinizin tamami e-posta listesinde gecmis olsun; bircok insan
faydalansin bu sureci takip etmekten.

Yok zaten yuzyuze karar verecektiyseniz, "thread polemige kurban
gitti icin eskisi gibi devam ediyorum" demenin anlami nedir?

Ben acikcasi "thread polemige kurban gitti" soylemini insanlarin
tartismak konusundaki cesaretini kirici buluyorum. Goruslerini soyleyip,
direttigin zaman "polemik" yapiyor konumuna dusuyorsun. Soz konusu
thread'deki "polemigi" (32 yerde "parolami hatirla" dedirtme) inatla
surduren insan olarak uzerime aliniyorum direkt olarak bunu.

Bunu bu listede yillar icerisinde birkac kez soyledim. Benim tepenizde
konusup durmami istemiyorsaniz, bunu acik acik soyleyin, ben de susayim
(aka listeden cikayim, cunku okuduguklarim hakkinda fikrimi soylemek
zorunda hissederim kendimi).

Yok biz istiyoruz goruslerini diyorsaniz, o zaman bu tur soylemlerden
vazgecin. Insanlarla da fikirlerinizi acik acik sonuna kadar tartisin.
Cunku ancak o sekilde dogru yol bulunabiliyor.

                   Doruk