[Gelistirici] r21431 - in trunk/kaptan4/src: . gui

Pinar Yanardag pinar at pardus.org.tr
7 Şub 2009 Cmt 09:51:44 EET

On 07-02-2009 01:47 Doruk Fisek wrote:
> Ben tum yazilanlari topladigimda "e-posta listesi uzerinden guzel
> guzel yazisiyorduk, thread polemige kurban gitti, e-posta listesi
> uzerinden devam ettiremedik, o yuzden kendi aramizda yuzyuze konusup
> karar verecegiz" anlamini cikariyorum.
>
> Durum boyleyse, biz susalim, siz kendi aranizda tartisin, karar verin.
> Karar surecinizin tamami e-posta listesinde gecmis olsun; bircok insan
> faydalansin bu sureci takip etmekten.
>
> Yok zaten yuzyuze karar verecektiyseniz, "thread polemige kurban
> gitti icin eskisi gibi devam ediyorum" demenin anlami nedir?

eger "zaten yuzyuze karar verecek" olsaydik, kaptan'i qt4'e port
ediyorum oneri/gorusleriniz nedir diye neden sorayim ki?

"thread polemige kurban gitti icin *NM'da* eskisi gibi devam ediyorum"
demenin anlami, TODO'ya bakarken NM'i gormem, ve "eh simdi su modulu
koyayim, bir karara baglandigi zaman gerekirse kaldiririm"'di -ki zaten
NM'in QT4 portu hazir olmadigi icin su an calismayan, abstract bir kod
parcasi halinde.

--
Pınar Yanardağ (a.k.a PINguAR)
http://pinguar.org