[Gelistirici] r21431 - in trunk/kaptan4/src: . gui

Pinar Yanardag pinar at pardus.org.tr
7 Şub 2009 Cmt 00:05:33 EET

On 06-02-2009 23:42 Doruk Fisek wrote:
> Elbette ben "ofiste" belli bir konu uzerine konusan insanlarin, ofis
> disi insanlari da dusunerek listede de bu goruslerini dile
> getirdiklerini/getireceklerini hayal ederek yazmistim bunlari.
>
> Adi ustunde hayal iste.

ben de her ofis* anahtar kelimesi gectiginde, ayni exception'larin
firlatilmayacagi bir dunya hayal ediyorum. ofiste bu listede goruslerini
dile getirmeyen biri ile konusulmayacak ki yali-firstboot hadisesi;
Gokmen ile konusulacak. Gokmen yali-firstboot ile ilgili dusuncelerini
ilk once *bu listeye*  yazdi. ofis disi insanlar bu konuyla ilgili
goruslerini Gokmen'in maillerine cevap olarak da yazabilir(di). ofiste
Gokmen ile tekrar konusacagiz bu konuyu, "tamam yali-firstboot olsun",
ya da "olmasin, soyle olabilir" denilecek muhtemelen. ve ben de bu
konusmanin sonucunu bu listeye yazacagim diyorum..?

--
Pınar Yanardağ (a.k.a PINguAR)
http://pinguar.org