[Gelistirici] component yapisi ve paket agaci taslagi

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
6 Şub 2009 Cum 21:12:50 EET

Merhaba,

Fri, 6 Feb 2009 20:59:25 +0200 (EET), semen at pardus.org.tr :

> 2009 icin hazirlamis oldugum yeni paket agaci taslagini
> http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/component/ altinda bulabilir ve
> inceleyebilirsiniz. Bazi paketler icin kucuk aciklamalar dustum.
Siniflandirirkenki kriterleri de biraz aciklaman mumkun mu?

Yani kde.extras'a bir paket neye gore giriyor ornegin? Bunu bilesenlerin
component.xml'lerinde yer alacak bilesen tanimlari gibi dusunebilirsin.

Hangi bilesenin tam ne ise yaramasini dusundugunu bilirsek (bazilari
elbette cok bariz ama bazilari da degil) daha saglikli yorum
yapabiliriz diye dusunuyorum.

                   Doruk