[Gelistirici] component yapisi ve paket agaci taslagi

semen at pardus.org.tr semen at pardus.org.tr
6 Şub 2009 Cum 20:59:25 EET

Herkese selamlar,

2009 icin hazirlamis oldugum yeni paket agaci taslagini
http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/component/ altinda bulabilir ve
inceleyebilirsiniz. Bazi paketler icin kucuk aciklamalar dustum.

Ayrica, bazi perl ve python paketlerini kullanan bolumlerin altina add-on
olarak alt bolum acmayi dusundum. Fakat bu degisiklikleri listede
konustuktan sonra gerceklestirmeyi tercih ettim.

Freedesktop bolumunun tekrar elden gecirilmesi gerekiyor. Bir ara bu konu
hakkinda Fatihle konusma firsatim olmustu, bazi paketleri bolmeyi
dusundugunu ve freedesktop icin bir takim degisiklikler yapacagini
soylemisti.

Bu konu hakkindaki dusuncelerinizi ve goruslerinizi bekliyorum.

Sevgilerimle,

Semen Cirit