[Gelistirici] yine x264

selim ok selimok at gmail.com
22 Ara 2009 Sal 22:17:56 EET

2009/12/22 Serdar Dalgic <serdar at pardus.org.tr>

> Tam tersine, mümkün olduğunca listede bu tarz konuşmaların dönmesi
> gerekiyor bence, hatta olası bir problemde "gereğini yapmak" yerine
> "gereğini yaptırtmak" yoluna gitmen de her açıdan daha yararlı olacaktır.
> Amacım "boşuna konuşuyosun hacım, yap geç" demek değil "üzerine konuşalım,
> fikir alışverişinde bulunalım"dır. x264 değişiklikleri üzerinde pek bir
> bilgim yoktu, bu büyük oranda benim eksikliğim; bu beni rahatsız ettiği için
> listeye yazmayı uygun gördüm, bir dahaki sefere bir şeyler yazmadan önce
> arşivi bir daha tarayıp, gerekiyorsa yazıcam o zaman :)

Listede her gecen konuyu okumaya calisiyorum. Ne kadar cok konu konusulursa
o kadar cok sey ögreniyorum kendi adima. O yüzden, az cok demeyelim
konusulacak ne varsa konusalim :) Sadece listeyi takip edenler degil, yarin
bir gün isi düsüp arayanlarda arsivden bulup ögrenebilirler böylece...

Sessizce destekliyorum. :)

Iyi calismalar,
Selim

--