[Gelistirici] yine x264

Fethican Coşkuner fethicanc at gmail.com
22 Ara 2009 Sal 22:18:08 EET

On Tue, 22 Dec 2009 21:27:25 +0200
Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> wrote:

>  Amacım bu tarz konuşmalara olanak tanımak ve böyle önemli bir
> değişikliği listede haber vermek. Ama "zaten bu konu ile ilgilenen
> fazla kimse yok, sen de zaten gereğini yapıyorsun, fikir sorma boşuna"
> derseniz sadece haber verip x264 için gerektiğinde direkt ilgili
> değişikliği yapıp listeye haber verebilirim, zaman açısından işime de
> gelir :)

Açıkçası multimedia bileşeninde hiç bir paketim olmamasına rağmen, şu
anda bildiğim çoğu şeyi bu listedeki konuşmalara borçlu olduğumu hesaba
katarak, bu konuşmaların yapılması taraftarıyım. Bir çok konuda çoğul
katılımı sağlayamasak bile, (ki bu senin de belirttiğin üzere bilgi
sahibi olmamamız yüzünden) aşağı yukarı neler olup bittiğinden haberdar
oluyoruz, yeni şeyler öğreniyoruz.

---
Fethican