[Gelistirici] yine x264

Serdar Dalgic serdar at pardus.org.tr
22 Ara 2009 Sal 21:59:56 EET

2009/12/22 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>

>  Amacım bu tarz konuşmalara olanak tanımak ve böyle önemli bir
> değişikliği listede haber vermek. Ama "zaten bu konu ile ilgilenen
> fazla kimse yok, sen de zaten gereğini yapıyorsun, fikir sorma boşuna"
> derseniz sadece haber verip x264 için gerektiğinde direkt ilgili
> değişikliği yapıp listeye haber verebilirim, zaman açısından işime de
> gelir :)

Tam tersine, mümkün olduğunca listede bu tarz konuşmaların dönmesi gerekiyor
bence, hatta olası bir problemde "gereğini yapmak" yerine "gereğini
yaptırtmak" yoluna gitmen de her açıdan daha yararlı olacaktır. Amacım
"boşuna konuşuyosun hacım, yap geç" demek değil "üzerine konuşalım, fikir
alışverişinde bulunalım"dır. x264 değişiklikleri üzerinde pek bir bilgim
yoktu, bu büyük oranda benim eksikliğim; bu beni rahatsız ettiği için
listeye yazmayı uygun gördüm, bir dahaki sefere bir şeyler yazmadan önce
arşivi bir daha tarayıp, gerekiyorsa yazıcam o zaman :)

Bilgilendirmeler için de teşekkürler bu arada ;)

--
- Serdar Dalgic