[Gelistirici] Fwd: Pardus'tan Yeni Yıl Hediyesi

selim ok selimok at gmail.com
20 Ara 2009 Paz 06:07:08 EET

2009/12/19 Gürer Özen <gurer at pardus.org.tr>

> Bir örnek olarak şu birkaç sorunun cevabını düşünün:
> 1. Geliştirici başvurularını takip eden, bunların aksamasından sorumlu kişi
> kimdir?
> 2. Review süreci sorumlusu kimdir? Review bekleme sürelerini öğrenmek
> istesek
> kimden bilgi alabiliriz?
> 3. Geliştirici ilişkileriyle kim ilgilenir? Problemi olan bir
> geliştiricinin
> gitmesi gereken kişi kimdir?
> 4. Böyle takip edilmesinde fayda olacak kaç tane süreç vardır?
> 5. Pardus dağıtımında hangi işler yapılmaktadır? Bunları kimler
> [...]
 Gürer somut cözüm önerileri sunmus. Uygulanabilir makul öneriler. Tüm
sorunlari cözmez belki, ama en azindan güzel bir baslangic. Sonrasi
sorumluluklarin yerine getirilmesine bakiyor.

Gecmisi konusmak veya savunmak bize birsey kazandirmiyor. Erkan Bey'e acik
cagrida bulunuyorum.
Sorumluluklarin acik ve net bir sekilde belirlenmesi, bu bilgilerin acik bir
sekilde duyurulmasi konusunda bir adim atin lütfen. Tabii bu öneri kabul
görmeyecekse bununda nedenlerini bilmek isteriz :)

Iyi calismalar,
Selim
--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/