[Gelistirici] Fwd: Pardus'tan Yeni Yıl Hediyesi

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
19 Ara 2009 Cmt 16:35:42 EET

19 Aralık 2009 Cumartesi günü (saat 12:38:09) Gürer Özen şunları yazmıştı:
> Yani sorunun insan kaynağı olduğunu düşünmüyorum. Uzun süredir yapılmayan
> bir iş için, ya falanca onu çoktan yaptı ama arada kaynadı ortaya
> çıkartamadık gibi şeyler söyleniyor. Bu sorun bu kadar az kişi ile
> yaşanıyorsa, Pardus 200 kişiye çıkarsa yüz katıyla yaşanacaktır.

Kaynak eksikliği önemli bir etken, önümüzdeki aylarda çözülecek gibi
görünüyor. Ama, "kaynak eksiği yüzünden" dediğimiz sorunların hiçbirini
çözmeyecek bu, söylediğin gibi. Muhtemelen, daha da artıracak sorunları.

Herkes bunun farkında.

18 Aralık 2009 Cuma günü (saat 16:14:22) Erkan Tekman şunları yazmıştı:
> [...]
> kabiliyet(sizliğ)imizden kaynaklanıyor. İsterseniz "asıl işlerine
> odaklandıklarından buna sıra gelmiyor" deyin, ister kara düzene yorun,
> durum  bu. Yalnızca geliştiricilerimize verdiğimiz vaatler ile ilgili
> değil bu aksaklık(lar), başka alanlarda da örnekleri var.

19 Aralık 2009 Cumartesi günü (saat 12:38:09) Gürer Özen şunları yazmıştı:
> Bunun için yazılım yada altyapı da gerekmiyor, bugzilla ile çok kolay
> yürütülür, hatta kağıt kalemle bile yürür. Yeter ki disiplinsiz devam
> edildiği sürece bu sıkıntıların ve verimsizliğin devam edeceğinin farkına

Çözüm, senin dediğin gibi disiplinli çalışma.