[Gelistirici] Fwd: Pardus'tan Yeni Yıl Hediyesi

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
19 Ara 2009 Cmt 11:31:32 EET

2009/12/19 Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>:
> Aciklamalar icin tesekkurler.
>
> Arada ben gelistirici listesinde mesaj kacirmadiysam, 5 ay once olmus
> bu gelisme ile ilgili "katkici" insanlarin ilk defa haberi olmus oldu.
>
> Ben o konu basliginda hala "teknik sorunlar" asamasinda kalmistim.

Ben bu ftp alanı konusu için bizzat kapı kapı dolaşmama rağmen ben de
en son haziran ayında "en yakın toplantıda bu işi karara bağlayacağız"
noktasına kadar gelebilmiştim. Bu konuda en can sıkıcı olansa gerekli
işgücü, zaman bulunup iş tamamlanmış olmasında rağmen (ftp alanı işini
Taner hazır hale getireli pek yakında 1 yıl olacak) 1 yıldır gerekli
duyuruyu yapıp kullanıma açamamış olmamız.

Bahadır bir sonraki mailını yazıp bize detay bilgi verene kadar, SVN
hesabı olan, svn deposuna dosya ekleyebilen, paket yapıp
kullanıcıların makinelerine ulaşacak yazılımları hazırlayan kişilere
paketlerde kullanılacak tarball'ları yüklemesi için alan neden
verilemez sorusunu kısaca cevaplayabilecek biri varsa bu konudaki
merakımı gidermesini rica ediyorum.

Türker