[Gelistirici] Fwd: Pardus'tan Yeni Yıl Hediyesi

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
18 Ara 2009 Cum 19:04:04 EET

18 Aralık 2009 Cuma günü (saat 15:21:19) Bahadır Kandemir şunları yazmıştı:
> Güle güle.

Gelen uyarılardan, bu mesajın okuyan birçok kişi tarafından "defol git" olarak
algılandığını öğrendim, yanlış anlaşılmış. Ozan'a verdiğin cevap sonrası kesin
kararının gitmek olduğu ve gidene bundan gayrı, birşey demeyeceğimden yazdım
bu sözleri.

Diğer cümlelere cevap yazsaydım, iyi şeyler çıkmazdı klavyemden. Talihsiz
cümleler, kötü bir üslupla yazıldığında, yazanın bundan daha önce yazdıkları
ve yaptıkları unutulup gidiyor. Bizim yapacağız deyip yapmadıklarımızın,
yaptığımız iyi şeyleri unutturması gibi.

TÜBİTAK ile ilgili kısa ve öz mesajıma gelince, kurum ilgili sıkıntıları
anlatmak huyum ve haddime değil. Açıklamayı Tekman yaptı sonradan, iyi oldu.