[Gelistirici] Fwd: Pardus'tan Yeni Yıl Hediyesi

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
19 Ara 2009 Cmt 09:45:59 EET

Merhaba,

Fri, 18 Dec 2009 16:22:28 +0200, Bahadır Kandemir
<bahadir at pardus.org.tr> :

> Eposta hesapları ve web alanı işi çok uzadı, herkes bunun farkında.
> En son Bilmök toplantısı ve sonrasındaki eposta tartışmasında karar
> verilmiş, o zamanki sistem yöneticisi Taner gerekli çalışmaları
> Ağustos başı tamamlamış.
> Duyurulması için geliştirici sözleşmesinin hazırlanması beklenmiş
> yanlış anlamadıysam. Bu neden olmadı konusu tartışıladursun bu
> listede, zamanında o konuyla ilgilenmediğim için bu sözleşme
> mevzusundan başka bilgim ve bana atanmış bir görevim olmadığı için
> birşey demem mümkün değil.
> [...]

Aciklamalar icin tesekkurler.

Arada ben gelistirici listesinde mesaj kacirmadiysam, 5 ay once olmus
bu gelisme ile ilgili "katkici" insanlarin ilk defa haberi olmus oldu.

Ben o konu basliginda hala "teknik sorunlar" asamasinda kalmistim.

                   Doruk