[Gelistirici] Fwd: Pardus'tan Yeni Yıl Hediyesi

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
18 Ara 2009 Cum 16:22:28 EET

18 Aralık 2009 Cuma günü (saat 16:03:33) Türker Sezer şunları yazmıştı:
> Yapılması planlanan ama yapıl(a)mayan birçok şey oldu zaman içinde.
> Fakat yapılması en mümkün olanlar hatta yapılmış olanlar bile hayata
> geçirilmedi. Kaldı ki aradan geçen sürenin bazı durumlar için yıllar
> düzeyinde olduğu gözönüne alınırsa bu konularla ilgili bir ihmalkarlık
> seziliyor. İnsanları iten de bu oluyor sanırım.

Eposta hesapları ve web alanı işi çok uzadı, herkes bunun farkında. En son
Bilmök toplantısı ve sonrasındaki eposta tartışmasında karar verilmiş, o
zamanki sistem yöneticisi Taner gerekli çalışmaları Ağustos başı tamamlamış.

Duyurulması için geliştirici sözleşmesinin hazırlanması beklenmiş yanlış
anlamadıysam. Bu neden olmadı konusu tartışıladursun bu listede, zamanında o
konuyla ilgilenmediğim için bu sözleşme mevzusundan başka bilgim ve bana
atanmış bir görevim olmadığı için birşey demem mümkün değil.

Eposta/web ne zaman duyurulacak konusu ise, bir sonraki eposta mesajımın
konusu olacak.