[Gelistirici] Fwd: Pardus'tan Yeni Yıl Hediyesi

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
18 Ara 2009 Cum 16:48:30 EET

18 Aralık 2009 Cuma 16:35:35 tarihinde Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Murat'a "gelistiricilere saldiriyor" diyorsunuz,

"geliştiricilere saldırıyor" demedim, "kariyerini ve geleceğini bu işe
bağlamış geliştiricilere saldırıyor" dedim, düzeltirim.

> o da bir gelistirici.
> Ustelik gelistiricilerden degil, bizzat yonetim problemlerinden sikayet
> ediyor. Yonetimden sikayet edene "Pardus'a saldiriyor" diye yazmaniz da
> cok acayip, cunku Pardus sadece yonetim kademesinden ya da ucretli
> calisanlarindan olusmuyor.

benim sıkıntım tavır ve tarz ile, birisi kalkıp da "yahu ne güzel
düşünmüşsünüz, ama kargoyu niye vize yıktınız?" dese biz de ona göre yanıt
verirdik. "ne söz verdi de tuttu", ya da "ne mal olduğunu çok gördük"
diyenlere bu şekilde yanıt veriyorum.

> Ben kendi adima bir gelistirici olarak, surekli olarak
> "size deger veriyoruz" laflarina tezat davranislar goruyorum -- bu da
> edilen laflarin icinin bos oldugunu dusunduruyor.

ben de proje yöneticisi olarak kimi kişilerde "pardus'un UEKAE'deki
geliştiricileri olmasa tadından yenmezdi" havası seziyorum. olabildiğince
empati yapmaya çalışıyoruz, ama onun da bir sınırı var, bkz yukarıdaki tavır
ve tarz örnekleri.

> Pardus yonetiminin basarili katkici iliskileri sayesinde degil, Pardus
> yonetimine -ragmen- katki vermeye devam ediyorum.

ben de kimi pardus geliştiricilerine rağmen projeyi yönetmeye devam ediyorum.

iyi yıllar dedik de yanıt vermek şart oldu, kusura bakmayın, uzatmayayım...

ET