[Gelistirici] Fwd: Pardus'tan Yeni Yıl Hediyesi

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
18 Ara 2009 Cum 16:35:35 EET

Merhaba,

Fri, 18 Dec 2009 16:14:22 +0200, Erkan Tekman <tekman at pardus.org.tr> :

> Ancak yukarıda alıntıladığım mesaj gibi insana "fesüphanallah"
> çektiren tepkileri de dikkate alıyoruz
> Gecesini gündüzüne katıp bu işin olmasına çabalayan, kariyer
> geleceğini bu projeye bağlamış, elini ve kafasını bu derece taşın
> altına koymuş geliştiricilere saldırmasalar keşke. İsteyen bana
> [2] Pardus'a saldırmanın karşı konulmaz cazibesi konulu blog girdim
Ben saldirayim o zaman. Sizin bu tavriniz yuzunden Pardus surekli
disaridan katki veren gelistirici kaybediyor. Imam-cemaat iliskisi
diger calisanlarinizi da sariyor.

Murat'a "gelistiricilere saldiriyor" diyorsunuz, o da bir gelistirici.
Ustelik gelistiricilerden degil, bizzat yonetim problemlerinden sikayet
ediyor. Yonetimden sikayet edene "Pardus'a saldiriyor" diye yazmaniz da
cok acayip, cunku Pardus sadece yonetim kademesinden ya da ucretli
calisanlarindan olusmuyor.

Siz bu tavri gosterdikten ve onu "gelistiricilikten disladiktan", bunu
da diger katkici gelistiriciler gordukten sonra; 500 tane tisort, 1000
tane usb stick, 800 tane sweatshirt verseniz de hicbir degeri olmaz.

Disaridan katki veren gelistiriciler, "deger verildiklerini" hissetmek
istiyorlar. Ben kendi adima bir gelistirici olarak, surekli olarak
"size deger veriyoruz" laflarina tezat davranislar goruyorum -- bu da
edilen laflarin icinin bos oldugunu dusunduruyor.

Pardus yonetiminin basarili katkici iliskileri sayesinde degil, Pardus
yonetimine -ragmen- katki vermeye devam ediyorum.

                   Doruk