[Gelistirici] Fwd: Pardus'tan Yeni Yıl Hediyesi

Murat Şenel muratasenel at gmail.com
18 Ara 2009 Cum 16:58:40 EET

2009/12/18 Erkan Tekman <tekman at pardus.org.tr>

> 18 Aralık 2009 Cuma 16:35:35 tarihinde Doruk Fisek şunları yazmıştı:
>
> "geliştiricilere saldırıyor" demedim, "kariyerini ve geleceğini bu işe
> bağlamış geliştiricilere saldırıyor" dedim, düzeltirim.

Peki, yazımın neresinde, şahsi olarak kime saldırmışım? Eğer eleştirel bir
yazıyı saldırı olarak gören bir mantık içerisinde cevapladıysanız, yanlış
yapmışsınız.

> benim sıkıntım tavır ve tarz ile, birisi kalkıp da "yahu ne güzel
> düşünmüşsünüz, ama kargoyu niye vize yıktınız?" dese biz de ona göre yanıt
> verirdik. "ne söz verdi de tuttu", ya da "ne mal olduğunu çok gördük"
> diyenlere bu şekilde yanıt veriyorum.

Bu listede, 2006 yılından başlayarak tek tek bakın isterseniz. Bize ne
laflar söylendi, kimler küstürüldü ve gitti... O zaman çıkıp kendi
çalışanlarınıza tek bir laf ettiniz mi "bir saniye arkadaşlar, bu nasıl bir
hitaptır" dediniz mi?

> ben de proje yöneticisi olarak kimi kişilerde "pardus'un UEKAE'deki
> geliştiricileri olmasa tadından yenmezdi" havası seziyorum. olabildiğince
> empati yapmaya çalışıyoruz, ama onun da bir sınırı var, bkz yukarıdaki
> tavır
> ve tarz örnekleri.

> ben de kimi pardus geliştiricilerine rağmen projeyi yönetmeye devam
> ediyorum.
>
> iyi yıllar dedik de yanıt vermek şart oldu, kusura bakmayın, uzatmayayım...

İyi yıllar deseniz de cevap vermekten çekinmeyin. En azından kime kişisel
saldırı yapmışım bunu bir açıklığa kavuşturun.