[Gelistirici] Fwd: Pardus'tan Yeni Yıl Hediyesi

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
18 Ara 2009 Cum 16:32:57 EET

2009/12/18 Erkan Tekman <tekman at pardus.org.tr>:
> Gecesini gündüzüne katıp bu işin olmasına
> çabalayan, kariyer geleceğini bu projeye bağlamış, elini ve kafasını bu derece
> taşın altına koymuş geliştiricilere saldırmasalar keşke. İsteyen bana
> saldırsın, Pardus projesinde yolunda gitmeyen herşeyin sorumlusu benim, e-
> posta adresimi de herkes biliyor [2]...

Zaman sıkıntısı, kaynak sıkıntısı gibi konuları eminim ki herkes
biliyor. Bu yüzden de kimse kimseye sen bu işi neden yapmadın gibi
kişisel birşey söylemiyor.

Söylenenlerin tümü alınan kararların uygulan(a)madığını hatırlatmak için.

Bunların sık sık dile getirilmesindeki amacın, zaman içinde düzensiz
bir düzende bu işlerin kaybolup gitmesine mani olmak olduğunu düşünüp,
bu söylenenleri bir saldırı olarak görmemenizi temenni ederim.

Türker