[Gelistirici] Fwd: Pardus'tan Yeni Yıl Hediyesi

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
18 Ara 2009 Cum 14:27:16 EET

Murat Şenel wrote On 18-12-2009 14:04:

> Cevap yazmayayım dedim, her zamanki gibi es geç, boş ver dedim kendi kendime
> ama yok olmadı işte. Hediye diyorsunuz ve kargo masrafını bize
> ödetiyorsunuz. Bu nasıl bir mantık gerçekten merak ediyorum. Kim birine
> hediye yollarken böyle bir şart koşmuş?

Kargo masrafıyla ilgili konu hakkında birinci elden açıklama elbet gelir. Ben de merak ettim mantığı siz böyle sorunca ancak; en azından "Bu iş böyle yapıldıysa arkasında böyle yapılmamasını engelleyen stratejik/lojistik bir sebep vardır" diye mantık yürütebiliyorum.

> Gerçi düşününce pek de şaşırmıyorum. Pardus geliştiricilerine söz verip de
> hangi sözünü tuttu veya bu açıdan neyi doğru yaptı ki hediye işini de doğru
> yapsın...

Teşekkürler.

> Bir sürü paketim varken, sırf artık bu saçmalıklarla uğraşmayayım diye paket
> sayımı 10'un da altına düşürdüm. Çünkü şevk falan kalmadı gerçekten. Sürekli
> veriyoruz ama karşılığında tutulmayacak sözler alıyoruz. Ama sanırım bu
> saçmalıklara muhattap olmamak için Pardus'tan komple çıkmak gerekiyor.
> Amacınız mı bu acaba, yalnız mı kalmak istiyorsunuz?

Paket sayınızı bizi yalnız bırakmak için düşürüyorsanız bilemem, yok eğer Pardus'a katkı vermek istiyorsanız bu tarz şeylerin önünüzde engel olmaması lazım.

Ben kernel'e 3-5 yama yapıp upstream'e yolladığımda bana ne yılbaşı hediyesi veriyorlar ne de başka bir şey. Gönül işinden, özgür projeden bahsediyoruz. Söz verilen şeylerin gecikmesi tabii ki hoş bir şey değil ancak bir katkıcının verilen sözlerin tutulmamasından dolayı uzaklaşıp gitmesi de bana pek mantıklı gelmiyor ne yalan söyleyeyim.

Kolay gelsin.