[Gelistirici] Fwd: Pardus'tan Yeni Yıl Hediyesi

Murat Şenel muratasenel at gmail.com
18 Ara 2009 Cum 14:04:02 EET

Yeri her ne kadar geliştirici listesi olmasa gibi gelse de söz konusu hediye
sadece geliştiricilere gönderileceği için bence burası gayet uygun.

Cevap yazmayayım dedim, her zamanki gibi es geç, boş ver dedim kendi kendime
ama yok olmadı işte. Hediye diyorsunuz ve kargo masrafını bize
ödetiyorsunuz. Bu nasıl bir mantık gerçekten merak ediyorum. Kim birine
hediye yollarken böyle bir şart koşmuş?

Gerçi düşününce pek de şaşırmıyorum. Pardus geliştiricilerine söz verip de
hangi sözünü tuttu veya bu açıdan neyi doğru yaptı ki hediye işini de doğru
yapsın...

Bir sürü paketim varken, sırf artık bu saçmalıklarla uğraşmayayım diye paket
sayımı 10'un da altına düşürdüm. Çünkü şevk falan kalmadı gerçekten. Sürekli
veriyoruz ama karşılığında tutulmayacak sözler alıyoruz. Ama sanırım bu
saçmalıklara muhattap olmamak için Pardus'tan komple çıkmak gerekiyor.
Amacınız mı bu acaba, yalnız mı kalmak istiyorsunuz?

Murat