[Gelistirici] Fwd: Pardus'tan Yeni Yıl Hediyesi

Murat Şenel muratasenel at gmail.com
18 Ara 2009 Cum 14:41:17 EET

2009/12/18 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>

> Söz verilen şeylerin gecikmesi tabii ki hoş bir şey değil ancak bir
> katkıcının verilen sözlerin tutulmamasından dolayı uzaklaşıp gitmesi de bana
> pek mantıklı gelmiyor ne yalan söyleyeyim.

Diğer yazdıklarını es geçiyorum sadece burayı tekrar oku lütfen. Hala sana
mantıklı geliyorsa bilemem ama benim için verilen söz tutulmak zorundadır.
Üstelik gecikme öyle bir kaç aylık gecikmeler değil. Hiç söz verilmese
eyvallah, sorun da olmayacak. Ama artık tutulmayan her söz, Pardus
projesinin ciddiyetsizliğini gösteriyor benim için. Ben paketlerimi
bırakıyorum diye Pardus zora falan da girmeyecek ama böyle devam ettiğiniz
sürece, savunulmaması gereken şeyleri savunduğunuz sürece aynı şekilde
kalmaya devam ederiz.

Tekrar söylüyorum, 2006'dan beri Pardus'ta bir şeyler yapıyorsam bunu hep
karşılıksız yaptım. Ama kendi çapınızda karşılık vermeye kalkıyorsanız da
bunu layıkıyla yapın. Ve Ozan, "Pardus projesi için konuşuyorum", sen bir
katkıcının, ki şuan bu benim, hangi sebeplerden dolayı uzaklaşıp
uzaklaşamayacağının mantığını anlayamazsın. Çünkü sen katkılarının
karsılıgını alıyorsun, bense eskiden alırken artık bu saçmalıklar yüzünden
alamıyorum! O yüzden bırak da bırakıp gitme konusunda ben karar vereyim ve
bunun mantığını sen sorgulama lütfen.

--
Murat Şenel