[Gelistirici] kurumsal 2?

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
16 Ara 2009 Çar 09:30:05 EET

Doruk Fisek wrote On 15-12-2009 12:13:
> Wed, 9 Dec 2009 23:01:34 +0200, Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> :
>
> Ping?
>
> (tam alintilamayi sevmiyorum ama kesebilecegim bir yerini bulamadim :))
>
> - dfisek

Hayır böyle bir liste henüz yok. Ben ilk planda tüm python ve perl
modüllerini aldım, çünkü zırt pırt bir şeylerin bağımlılığı
çıkıyorlardı. Ben depoyu kısıtlayıp/kısıtlamamak konusunda kararsızım.
Yani zaten 2009 deposunda 2000 küsür kaynak paketimiz var, kurumsal
sürüm çıkartıyoruz diye paket sayısını azaltmak bana mantıklı gelmiyor,
sonuçta sunucu sürüm değil, gömülü sürüm değil, KDE'si var, masaüstüsü var.

Sadece dediğim game bileşenini almayalım diyoruz. Onun dışında verilmiş
bir karar henüz yok. Paketlerinizden uygun gördüklerinizi alabilir,
bakımını yapabilirsiniz.

Tabii ki güncelleyebilirsiniz. Kimse güncellemiyor diye ben depoya
alırken bazı paketlerin güncellemesi var mı diye bakıyorum.

Şu anda contrib/2009/devel'den gelme 2 adet paket var corporate2'da:
imlib ve desktop-file-utils. İhtiyaç olduğu için buraya aldık.