[Gelistirici] kurumsal 2?

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
16 Ara 2009 Çar 09:50:07 EET

Merhaba,

Wed, 16 Dec 2009 09:30:05 +0200, Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> :

> Hayır böyle bir liste henüz yok. Ben ilk planda tüm python ve perl
> modüllerini aldım, çünkü zırt pırt bir şeylerin bağımlılığı
> çıkıyorlardı. Ben depoyu kısıtlayıp/kısıtlamamak konusunda kararsızım.
> Yani zaten 2009 deposunda 2000 küsür kaynak paketimiz var, kurumsal
> sürüm çıkartıyoruz diye paket sayısını azaltmak bana mantıklı
> gelmiyor, sonuçta sunucu sürüm değil, gömülü sürüm değil, KDE'si var,
> masaüstüsü var.
> Sadece dediğim game bileşenini almayalım diyoruz. Onun dışında
> verilmiş bir karar henüz yok. Paketlerinizden uygun gördüklerinizi
> [...]

Buradan oyun bileseni disinda 2008/2009 Pardus deposundaki istedigim
tum paketleri gelistirici listesine onaylatmadan c2 deposuna
alabilecegimi anliyorum.

Depoyu kisitlamama dusuncesi olduguna gore, "kurumsal" olmayan bircok
paket de gire(bile)cek c2 deposuna anladigim kadariyla. c2 icin bakimini
yapip ilgilenecek gelistiricisi olduktan sonra, depoda yer almasinda ne
sakinca gordugunuz icin "game bilesenini almayalim" diyorsunuz?

> Şu anda contrib/2009/devel'den gelme 2 adet paket var corporate2'da:
> imlib ve desktop-file-utils. İhtiyaç olduğu için buraya aldık.
Ihtiyac disinda da girecekler olabiliyor mu? Kisa yoldan sorayim, su
contrib paketlerinden hangilerini alabilirim c2 deposuna?

aucdtect
easytag
fdupes
gpsbabel