[Gelistirici] kurumsal 2?

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
9 Ara 2009 Çar 23:01:34 EET

Merhaba,

Wed, 09 Dec 2009 19:15:24 +0200, Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> :

> Buna kurumsal gerekler doğrultusunda beraberce karar vermeliyiz.
> Şimdilik game/ bileşeninin olmayacağını söyleyebiliriz. Bunun dışında
> depomuzda olmayan bir evolution'ın C2 için hazırlanması gereği/planı
> var. Dediğim gibi fikir ve argümanlar önemli :)
Elde "biz su paketlerin olmasini uygun gorduk" diye depoya alinacak bir
standart liste var mi, tasks listesi gibi? Icinden kendi paketlerimizi
port edebiliriz yavas yavas.

> Güncellemelerin daha kararlı ve ağır gideceği aşikar. İşlevselliği
> olumsuz etkileyen, sistemin kararlılığını etkileyen hatalar kritik
> olarak adlandırılabilir. Kritik olmayan hata raporları/güncellemeler
> nelerdir bunların adını koymamız lazım.
Depoya neye gore guncelleme commit edecegiz?

Ornegin benim uzerimdeki paketlerden c2 (corporate2 kisaltmasi olarak
kullandigini tahmin ediyorum) deposuna alindiktan sonra guncellenenler
oldu. Bunlari guncelleyebilir/guncellemeli miyim?

> Hmm. Katkı deposu maintain etmeyi hiç düşünmedik, tartışılabilir ama
> ben pek sıcak bakamadım ilk duyuşta :)
Acikcasi ben kendi adima c2 deposuna girilmesi uygun gorulmeyebilecek
(oyunlar dahil) cesitli c2 paketlerini ilk ISO'nun yayinlanmasi ile
beraber yapmayi ve guncellemeyi planliyorum. Bunlari da diger
kullanicilarin da isine yarayabilecegini dusunerek herkesin
ulasabilecegi bir yerde tutmak isterim.

Contrib deposu acilmayacaksa, ben de ona gore bu paketleri baska bir
yere yerlestireyim.

                   Doruk