[Gelistirici] [Hata 10981] No rar package in Pardus 2009 repository

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
24 Ağu 2009 Pzt 13:14:33 EEST

2009/8/24 Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>

> Belki de bu tip yazilimlar sadece ozel bir kaynak depoda (restricted gibi)
> olmali, kaynak depo adresi KAPTAN'da contrib ekler gibi eklenmeli,
> Kullanicilar kendi sistemlerinde paketleri pisi ile yaratip kurabilmeliler.
> Boylece yasal sorumluluk onlarda olacaktir. Buna benzer baska yazilimlar da
> buraya konabilir.
> --
> Emre

Ben bunu tuttum. Kapalı koda sahip uygulamalar için ayrı depo açıp,
gerektiğinde kaptan'dan kullanıcı onayı doğrultusunda eklenebilir. Bir
sonraki sayfada da "Sayın kullanıcı, kapalı kod deposunu eklediniz, bu
depoda flash uygulamalarını Firefox'tan izleyebilmeniz için libflash, pdf
dosyalarını açabilmeniz için acrobat reader, falan uzantılı videoları
açabilmeniz için de şunlar şunlar bulunmakta. Malum internetiniz de var,
yükleyip bu eksikliklerinizi tamamlamak ister misiniz?" gibi bir şey
çıkabilir.

Az biraz CD'den yer açılır. Ama codecler için tatmin edici bir çözüm olduğu
konusunda endişeliyim.

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net