[Gelistirici] [Hata 10981] No rar package in Pardus 2009 repository

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
24 Ağu 2009 Pzt 11:11:10 EEST

2009/8/24 Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>

> Ben kisisel olarak kaynak kodu olmayan Linux yazilimlarindan o kadar da
> kacmamak gerektigini dusunuyorum. Adam oturmus ne kadar olsa bir Linux
> portu yazmis. Pardus'ta da calisiyor. Birileri lisanslarini bile bile
> kullanmak istiyorlarsa bu secimi onlara birakmak gerek. Paketlenmeleri
> de kolay (yapacak bisi yok cunku), bakimlari da kolay (yapacak bisi yok
> cunku).
>
> Ama burada onemli nokta "lisanslarini bile bile kullanmak" kismi. Bence
> depolardaki elde kaynak kodu olmayan tum paketlerin kurulumunda
> [...]

Belki de bu tip yazilimlar sadece ozel bir kaynak depoda (restricted gibi)
olmali, kaynak depo adresi KAPTAN'da contrib ekler gibi eklenmeli,
Kullanicilar kendi sistemlerinde paketleri pisi ile yaratip kurabilmeliler.
Boylece yasal sorumluluk onlarda olacaktir. Buna benzer baska yazilimlar da
buraya konabilir.
--
Emre