[Gelistirici] [Hata 10981] No rar package in Pardus 2009 repository

anil ozbek ozbekanil at gmail.com
26 Ağu 2009 Çar 12:35:21 EEST

26 Ağustos 2009 08:23 tarihinde Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> yazdı:

> Bu tür yöntemler, bu araçları  kullanan ark gibi yazılımların düzgün
> çalışmasını engelliyor. Beklenmedik bir çıktı veriliyor çünkü.

Ark'ın arayüzü üzerinden RAR oluşturma özelliği olduğunu bilmiyordum ve RAR
komutunu kullanabilecek başka bir uygulamanın var olabileceğini de tahmin
etmemiştim. Bununla birlikte bu programlar eğer RAR yüklü değilse ve
kullanıcı tarafından RAR oluşturma seçeneği ile karşılaştığında en
basitinden kdialog ile oluşturulabilecek ve konsol için verdiğim örnekteki
gibi bir uyarı ekranını gösterebilecek şekilde yamalanamaz mı?