[Gelistirici] #pardus loglama hadisesi

Ali Işıngör isingor at gmail.com
11 Ağu 2009 Sal 08:22:51 EEST

2009/8/10 Eren Türkay <turkay.eren at gmail.com>

> Selam,
>
> Bu gün bir kullanıcımız #pardus kanalında yaşanan tatsız durumlardan
> bahsetti.
> Genelde her akşam birileri gelip kanalda küfür edip [0] tatsızlık
> yaratıyormuş. Bu durumun özellikle kanal yöneticileri olmadığı zaman
> meydana
> geldiğinden bahsetti.
>
> Bunun haricinde kanalda seviye baya düşmüş durumda. 2 gündür kanalı
> izliyorum
> ve Pardus ile ilgili olmaya konular geyik muhabbeti [0] şeklinde
> konuşuluyor,
> [...]

Şöyle bir gerçek var. Özgürlükİçin'indeki yoğun süreçlerinden ötürü topluluk
yöneticileri olarak Freenode'daki odamıza haketttiği ilgiyi gösteremiyoruz,
ancak bu durumu düzeltmek gerekiyor.

Dün akşam freenode'da durum nedir diye kanala uğradım. Korkunç bir yere
dönüşmüş #pardus kanalı.... Odada kaldığım 15 dakikalık süreç içinde "Benim
maaşımı siz mi veriyorsunuz ki, burada geyik yapma insanlara yardımcı ol
diyorsunuz?",  "TÜBİTAK o 14 milyonun şu kadarını buradaki üç kişiye versin,
bakın burada nasıl destek veriliyor", "TÜBİTAK aradan çekilsin, Linux'un önü
açılsın" minvalinde, bir araba dolusu laf söylendi bana.

Görünen o ki, pardus kanalı için yeni bir yapılanmaya gitmenin zamanı geldi
de geçiyor...

Yanılmıyorsam bu odada adminlik yetkisi sevgili Meren'deymiş. Toplulukta
sevgili Kubilay Kocabalkan, Anıl Özbek, Sezai Yeniay, Ceyhun Alyeşil, Ali
Erkan İmrek ve adları bu satırlara sığmayacak kadar çok sayıda, aklı
başında, aldığı sorumlulukları müthiş bir ciddiyetle yerine getiren
katkıcılarımız/topluluk üyelerimiz var. Bu genç insanlar içinden bu göreve
talip olacak arkadaşlara bazı bu odayı çekip çevirmelerini sağlayacak bazı
yetkiler vermeyi öneriyorum.

Sevgili Eren Türkay alınmasın ama ben onun katkılarını, yine eskisi gibi
SVN'de görmeyi tercih ederim :).

Bu da bendenizin iki kuruşu.

Ali