[Gelistirici] #pardus loglama hadisesi

emre yilmaz yilmazyemre at yahoo.com
11 Ağu 2009 Sal 01:20:32 EEST

> "relax" demek istediniz sanırım. Katılmıyorum. Bu
> tamamen kişinin
> oraya ne amaçla girdiğine bağlı. Zaman zaman geyik
> yapmakta sakınca
> yok, ama geyik yardımı aşmamalı.

Buna aynen katılıyorum.

> Onunla cümle alem dalga geçemezsiniz, ya da en azından
> geçmemelisiniz.
> Geçerseniz bu onun bilgisizliği değil sizin ayıbınız
> haline gelir.
> Bilmiyor diye bir insanla dalga geçmek iyi birşey
> olsaydı biz
> öğretmenler çoğu yerde gülmekten iş yapamaz,
> hayatımızı kahkahalara
> boğulmuş, midesi ağrır halde geçirirdik.

Aslında burada konu bilmemek değil. Daha çok "öğrenmemek". Ama konu dışı olduğu için uzatmak istemiyorum.

Benim fikirlerimin tamamen sağlıklı olduğunu da -iddia etmekten öte- düşünmüyorum. Hiçbirimiz süper düzgün hayatlar yaşamadığımız gibi, "rela(y)x bir ortamda da "relax" olmak gerektiğini savunuyorum. ama bu #pardus gibi destek kanallarında haliyle biraz "fantezi" bir düşünce olabilir. kabul.

Yalnız, madem kullanıcılar kısıtlanacak ve usluplarından, "geyik yaptıklarından" dolayı kanallardan banlanacak, burada çok önemli bir nokta var. İnsanları #pardus temalı konuşmuyorsunuz diye kanaldan atıp, benzeri geyikleri yapmak pek hoş olmuyor. (daha önce ben gördüm)

Madem böyle bir durum var ve "geyik" kısmının abartılmaması seklinde bir karar alindi. Buna "operator" yetkileri olanlarin da, operatorlerin yakin arkadaslarinin da, operatorlerin yakin arkadaslarinin arkadaslarinin da harfiyen uymalari gerekiyor.

Türk işi geyiği bitirelim derken, Türk işi adam kayırma da olmasın dilerim.

Sevgiler.