[Gelistirici] #pardus loglama hadisesi

emre yilmaz yilmazyemre at yahoo.com
11 Ağu 2009 Sal 00:17:53 EEST

--- On Mon, 8/10/09, Eren Türkay <turkay.eren at gmail.com> wrote:

> From: Eren Türkay <turkay.eren at gmail.com>
> Subject: [Gelistirici] #pardus loglama hadisesi
> To: gelistirici at pardus.org.tr
> Date: Monday, August 10, 2009, 11:31 AM
> Selam,
>
> Bu gün bir kullanıcımız #pardus kanalında yaşanan
> tatsız durumlardan bahsetti.
> Genelde her akşam birileri gelip kanalda küfür edip [0]
> tatsızlık
> yaratıyormuş. Bu durumun özellikle kanal yöneticileri
> olmadığı zaman meydana
> geldiğinden bahsetti.
>
> Bunun haricinde kanalda seviye baya düşmüş durumda. 2
> [...]

IRC'nin "relay" bir ortam oldugunu unutmamak lazim. Bana orada "ciddi" bir sekilde konusmak pek normal gelmiyor. Ama ciddi konusanlara "neden ciddi konusuyorsunuz? burasi geyik yeri" diye ayiplamiyorum.

Eger kanalin ortasinda yapilan </pardus> disi muhabbetler bir sekilde kanaldaki yardimlasmayi engelleyorsa belki biraz haklilik payi var diyecegim ama oyle bir sey de yok. genelde "geyik yapiyor diye kanaldan atilmasi istenen kisiler yardim ediyor yeri geldiginde. ki birisi gelip "ben SQL dosyasini phpmyadmin dizinine attim, ama calismiyor" derse ben onunla cumle alem dalga gecerim. hatta hala guldurdu su an :p