[Gelistirici] #pardus loglama hadisesi

selim ok selimok at gmail.com
10 Ağu 2009 Pzt 22:10:41 EEST

Ben Pardus'la ilk tanistigimda, ilk yardimi bu kanaldan almistim. Pardus'u
cok özel kildigini düsündügüm bir seydi chat üzerinden destek. Ve o zamanlar
resmi olarak desteklendigini düsünürdüm. Zira gelistiriciler gelistirici
kanalina geldiklerinde kullanici kanalina da girerlerdi. Bol bol da
gelistirici olurdu.
Zamanla ilgi azaldi :( .
Eger moderatorlugun azi cogu olmaz derseniz, arada bir girdigimde ben de
kontrol edebilirim.

Arada aklima gelmisken söylemek istedim. Imajimizin zedelenmesini engellemek
icin, mümkün mertebe bu görevi üstlenecek kisiler kanaldan atacaklari
kisilerle laf dalasina girmesinler, makul bir mesaj ile kanaldan
cikarsinlar, arkada kalanlarin dalga gecme, laf sokma gibi girisimlerini
tatli bir rica ile engellesinler. Yoksa agzi olan konusuyor, sansürcü
Tübitak oluveriyor bir anda. Is hükümete kadar bile gider, hepimiz sansürcü
oluveririz.

Iyi calismalar,
Selim

--