[Gelistirici] [paketler-commits] r64102 - 2009/devel/multimedia/graphics/digikam

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
21 Nis 2009 Sal 14:54:12 EEST

Gökçen Eraslan wrote On 21-04-2009 14:33:

> actions.py'deki gereksiz satırı sildim. Görmediğim başka şeyler mi var?

Bilmiyorum bakmadım, var mı sen söyle :D ya da log'a yaz :)

> [...]
> sonuna 3 getirildi, KDE4 paketlerinin sonundaki 4'ler de kaldırıldı.
>
> 2009 KDE4 temelli olacağı için, 2009 deposunda hem Qt3/KDE3'ü hem Qt4/KDE4'ü
> olan hede paketi için, hede denilince akla Qt4/KDE4 sürümü gelecek.
> İsimlendirmelerde de default Qt4/KDE4 oluyor yani.
>
> Şu anda bu öncelikli benim için, bunu bitirmeye çalışıyorum. İstersen senin
> paketlerini revert edip, değiştireceklerimi de atlayabilirim, ama yarın öbür
> gün X/KDE derlendiği zaman kendin aynı işi yapacaksın. Ben sadece isim
> değişikliği olduğu için sorun olmaz diye düşünmüştüm.

Paketlerde bu değişikliklerin yapılacağını biliyorum. Ben log'a 'rename'
yazıp başka şeyleri de değiştirmişsin dedim :D önemsiz şeyler
değiştirdiğini nerden bileyim bir sürü paket, diff mi takip edeyim

Paketlerde yapmamız gereken değişiklikler var, devel'e olduğu gibi
kopyalayınca hiçbir şey değişmiyor, paketi elden geçirdiğimde ben de
isimini değiştirip kopyalayabilirim, benim için öncelikli dediğin iş
bundan ibaret değil mi ?

> Yok o kadar karışık değil, artık hede-kde4 yerine hede'ye bakacaksın, hede
> yerine de hede-kde3'e. amarok -> amarok-kde3, amarok-kde4 -> amarok gibi...

Yerleri de değişiyor, tek pakete odaklanıp bakma, vize iş güç derken
geçiş sürecinden uzak kaldım, okuyamadığım mailler var, şimdi
paketlerimi de alıp kopyalayıp değişiklikler yaptığını gördüm, pekala
oo süper gökçen halletmiş diyip yan gelip yatabilirim :D

Hede sürecindeyiz diye genel kuralları sallamamamız gerekmiyor yani,
Onur imlib lazım diye çat diye paketlemedi mesela, sahibi meşgulüm
takılın dedi sonra elledi :)

Çok garip bir şey söylemiyorum gibi geliyor bana :)

Kolay gelsin herkese