[Gelistirici] [paketler-commits] r64102 - 2009/devel/multimedia/graphics/digikam

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
21 Nis 2009 Sal 14:33:56 EEST

On Tuesday 21 April 2009 14:15:27 İşbaran Akçayır wrote:
> Selam,

Selam,

> log'da rename yazmışsın ama rename'den başka şeyler de yapmışsın paketlere

actions.py'deki gereksiz satırı sildim. Görmediğim başka şeyler mi var?

> yani paketlerin yeniden isimlendirilmesindirilip devel'e
> kopyalanmasından önce acil paketlenmesi gereken paketler, sahipsiz
> paketler ve başka bir sürü iş var,

KDE3 ve KDE4 base paketlerinin hepsinin ismi değiştirildi, KDE3 paketlerinin
sonuna 3 getirildi, KDE4 paketlerinin sonundaki 4'ler de kaldırıldı.

2009 KDE4 temelli olacağı için, 2009 deposunda hem Qt3/KDE3'ü hem Qt4/KDE4'ü
olan hede paketi için, hede denilince akla Qt4/KDE4 sürümü gelecek.
İsimlendirmelerde de default Qt4/KDE4 oluyor yani.

Şu anda bu öncelikli benim için, bunu bitirmeye çalışıyorum. İstersen senin
paketlerini revert edip, değiştireceklerimi de atlayabilirim, ama yarın öbür
gün X/KDE derlendiği zaman kendin aynı işi yapacaksın. Ben sadece isim
değişikliği olduğu için sorun olmaz diye düşünmüştüm.

> yüzlerce mesaj içinde paketlerim
> nereye gitti ne değişti diye aramam gerekecek bu şekilde, hem de sürece
> uzak kalmış olacağım.

Yok o kadar karışık değil, artık hede-kde4 yerine hede'ye bakacaksın, hede
yerine de hede-kde3'e. amarok -> amarok-kde3, amarok-kde4 -> amarok gibi...

--
Gökçen Eraslan