[Gelistirici] [paketler-commits] r64102 - 2009/devel/multimedia/graphics/digikam

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
21 Nis 2009 Sal 15:12:55 EEST

On Tuesday 21 April 2009 14:54:12 İşbaran Akçayır wrote:

> Bilmiyorum bakmadım, var mı sen söyle :D ya da log'a yaz :)

Yahu hem başka şeyler yapmış olmamdan şikayet ediyorsun, hem bilmiyorum ne
yaptığını diyorsun :) Sıkıntın ne bu konuda tam olarak?

> Paketlerde bu değişikliklerin yapılacağını biliyorum. Ben log'a 'rename'
> yazıp başka şeyleri de değiştirmişsin dedim :D önemsiz şeyler
> değiştirdiğini nerden bileyim bir sürü paket, diff mi takip edeyim

E önemli şey değiştirsem yazarım log'a bir yere çünkü :) Yazmadıysam gereksiz
gördüğüm içindir. Başka şeyler dediğin de, 100 yıl önceden kalan, artık hiç
bir pakette kullanmadığımız, gereksiz bir CMake parametresi. Eğer bakıp, "bu
önemli, neden log'a yazmadın?" dediğin bir şey varsa tamam da, hem ne
yaptığıma bakmamışsın hem de "yazdığından başka şeyler yapmışsın" diyorsun.

> Paketlerde yapmamız gereken değişiklikler var, devel'e olduğu gibi
> kopyalayınca hiçbir şey değişmiyor, paketi elden geçirdiğimde ben de
> isimini değiştirip kopyalayabilirim, benim için öncelikli dediğin iş
> bundan ibaret değil mi ?

base paketlerinin hepsinin ismi değişti, KDE3->KDE4 isim değişikliklerine
başlamışken diğerlerini de değiştireyim dedim.

Bundan ibaret dediğin iş, WorkDir'lere, pspec.xml'lere, translations.xml'lere
ve paketin ters bağımlılıklarına bakmayı da gerektirdiğinden biraz uzun
sürüyor, bazı şeyler gözden kaçabiliyor.

> Yerleri de değişiyor, tek pakete odaklanıp bakma, vize iş güç derken
> geçiş sürecinden uzak kaldım, okuyamadığım mailler var, şimdi
> paketlerimi de alıp kopyalayıp değişiklikler yaptığını gördüm, pekala
> oo süper gökçen halletmiş diyip yan gelip yatabilirim :D
>
> Hede sürecindeyiz diye genel kuralları sallamamamız gerekmiyor yani,
> Onur imlib lazım diye çat diye paketlemedi mesela, sahibi meşgulüm
> takılın dedi sonra elledi :)

Yok bende bir gariplik var herhalde hala anlayamıyorum. Hem "Gökçen halletmiş
diyip yan gelip yatabilirim" demişsin, hem de "Hede sürecindeyiz diye genel
kuralları sallamamamız gerekmiyor" demişsin. Memnun musun değil misin
anlamadım.

Rahatsızsan, dokunmuyorum paketlerine, söyle ne istiyorsan onu yapayım,
yazdıklarını anlamıyorum :)

--
Gökçen Eraslan