[Gelistirici] İkinci bir geliştirici listesi

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
20 Nis 2009 Pzt 00:16:07 EEST

2009/4/20 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>

> Moderasyona devam edeceksek, en azından benim gibi bilgisayar başında
> sıkça duran, e-postalarını
> zırt pırt kontrol eden birileri daha moderasyona katılsın, şu an kim
> yapıyor, kaç kişi yapıyor ondan bile
> haberim yok, kime sorsam farklı bir yanıt alıyorum, karakutu..

Moderatöre gerek yok Ozan yeter yaw =P
Biraz sessiz kalmayı tercih etmiştim, şu yol yorgunluğundan dolayı acaba ben
mi doğru anlayamadım diye ama gerçekten ikinci bir liste açmak bana da tuhaf
gelmişti.

Sadece fikrimi söyledim, çözümüm malesef yok. Sadece Doruk'un şerrinden
kurtulmam gerekti ve yazmak ihtiyacı hissettim :D

--
Gökmen Görgen
http://www.gokmengorgen.net