[Gelistirici] İkinci bir geliştirici listesi

Taner Taş taner at pardus.org.tr
20 Nis 2009 Pzt 01:59:57 EEST

> Mon, 20 Apr 2009 00:03:59 +0300, Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> :

> Kolayi var, sistem yoneticisi (Taner?) liste yonetim ayarlarindan buna
> bakabilir, kesin bir liste verebilir, ekleme yapabilir.

Listenin moderatör listesinde ben ve Arda var sadece. Arda genelde
moderasyon onayı konularıyla ilgileniyor. Ben ise, geliştirici hesabı
verdiğim kişilerin moderated olmaması gibi ayarlarla ilgileniyorum
oluyorum daha çok..

İkinci listeye gerek kalmadan, listenin moderatör sayısını artırarak
yaşanan bu tür tıkanıklıkları giderebiliriz rahatlıkla..

Taner