[Gelistirici] İkinci bir geliştirici listesi

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
21 Nis 2009 Sal 22:21:58 EEST

On Mon, 20 Apr 2009 00:03:59 +0300
Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> wrote:

> Moderasyona devam edeceksek, en azından benim gibi bilgisayar başında
> sıkça duran, e-postalarını
> zırt pırt kontrol eden birileri daha moderasyona katılsın, şu an kim
> yapıyor, kaç kişi yapıyor ondan bile
> haberim yok, kime sorsam farklı bir yanıt alıyorum, karakutu..

 Şimdilik moderasyonla devam edelim, 2009 telaşına bu konuyu sokmayalım
diye düşünüyorum. Genel bir "Pardus gelişimi ile ilgili liste"
ihtiyacımız olduğunu, ama ayrıca herkesin yazamadığı, "destek hattına
dönmeyecek - bakınız pardus-devel" bir listenin de varlığının
gerektiğine inanıyorum.

 2009 toz dumanı toparlayınca oturup konuşalım bence.

 Şu anki geliştirici listesine Bahadır, Ozan ve ben moderatör olduk,
listeye erişim konusunda sıkıntıların büyük oranda azalacağını
düşünüyorum.