[Gelistirici] Ahenk 2.0 Planları

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
10 Nis 2009 Cum 15:15:46 EEST

2009/4/10 Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>

> LDAP sunucularin LDAP istemcilerine notify gondermek gibi bir olayi
> olmasi gerekli. Yani bir jabber istemcisi yerine bir LDAP istemcisinin
> de ayni islevi gormesi gerekli.

LDAP sunucu ve istemcilerinde bu "push" destegi varsa ne ala. Yoksa push
icin bir cozum fikri bence gayet iyi. Istemci tarafinda, kendisine bir
"push" bilgi gelene kadar uyuyan bir progamcigin calismasinda bir sakinca
gormuyorum sahsen.

Simdi Windows sistemime bakiyorum, domain controller'a bir suru baglanti
acik duruyor, policy update olunca, polling yapmaya gerek kalmaksizin,
update oldugunu istemcilere iletiyor sunucu.

Cep telefonumda da yani sekilde, emaillarimi periyodik olarak kontrol etmem
gerekmiyor, email varsa, sunucu bunu cep telefonuma iletiyor zaten. Cep
tel'de tabii uykuda bile olsa http baglantisi yari acik bekliyor, paket
iceri dogru gelirse uyanip maili aliyor.

--
Emre