[Gelistirici] Pardus 2009 Depoları

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
7 Nis 2009 Sal 20:32:21 EEST

Salı 07 Nisan 2009 günü (saat 20:24:22) Necmettin Begiter şunları yazmıştı:

> Bu tam Türk işi yahu :)

Evet tam Türk işi. :)

> [...]
> herhangi bir paketi bir bileşene yerleştiremediğimiz zaman gerekiyorsa
> bileşen tanımlarımızı güncellesek, sonuç olarak daha etkin, etkili,
> kişilerden bağımsız ve kalıcı bir çözüm elde etmiş olmaz mıyız?
>
> Diğer bir deyişle, 150 tane paketi nereye yerleştireceğimizi
> bulamıyorsak bileşen tanımlarımızın ve bileşen politikamızın
> bulunmamasının bunda bir etkisi olabilir.
>
> Bileşen politikası belirleme işini severek ve isteyerek yaparım, fekat
> zaman mevzusu sizin için biraz sıkıntı olabilir, sadece Pazar günleri
> yoğunlaşabilirim bu işe çünkü. Tabii "bileşen politikası da nereden

Yazdıklarınıza katılmamak elde değil. Ama 2009 sürümünün bu tip sebepler
yüzünden çok geç kaldığı (kalabileceği) da göz ardı edilemez bir gerçek.
Bileşen yapımız tam olarak rayına oturmamış olabilir. Ama bunu da çözecek olan
(bence) karşılaşacağımız durumlardır. Sözü geçen 150 paketin nereye konulacağı
hakkında bir fikrin oluşması için en azından elle tutulan bir depo gerektiğini
düşünüyorum. Paketlerin review sürecinde hangi bileşenin altına gideceğini
belirlemek ve bunun üzerine tartışmak; bahsettiğiniz gibi bileşeni belirsiz
olan paketlerin daha doğru bileşenlere gitmesini ve sürecinde hızlanmasını
sağlayacaktır.