[Gelistirici] Birkaç paket

Mete Alpaslan mete at pardus.org.tr
7 Nis 2009 Sal 19:31:56 EEST

Salı 07 Nisan 2009 günü (saat 18:53:50) Serdar Dalgıç şunları yazmıştı:

> eclipse, netbeans gibi programların içinde plugin olarak geliyor ant, bugün
> gerekti, gözüme çarptı o yüzden. Dökümantasyonunda da kurulum için rpm
> paketlerinden sonra bu noktaya değiniliyor, paketlerken nasıl bir politika
> izleniyor bilmiyorum, kafama takıldı yazayım dedim.

Zaten bir tek ant değil; maven ve ivy değil yakında onları da eksiksiz bir
java ortamı için paketlerim :)

Birçok ide zaten bu inşa araçları destekliyor ama konsoldan kullanım için
gerekli olabiliyor.

> http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2008-November/014333.html

Şu ana kadar kullandığım hiçbir ide 'yi(netbeans,eclipse,idea) paket
deposundan kurmadım depodan kurmak isteyenlere sunabiliriz.

Düne kadar bende eclipse için targz 'den kuralım oh ne güzel diyordum ama Ozan
böcükler temizlerken xulrunner ile yaşadığı sorunları görünce acaba demeye
başladım.

Mete Alpaslan