[Gelistirici] Birkaç paket

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
7 Nis 2009 Sal 18:53:50 EEST

2009/4/7 Mete Alpaslan <mete at pardus.org.tr>

> Merhaba;
>

> Aşağıdaki paketleri üstleniyorum.
>

> ant

eclipse, netbeans gibi programların içinde plugin olarak geliyor ant, bugün
gerekti, gözüme çarptı o yüzden. Dökümantasyonunda da kurulum için rpm
paketlerinden sonra bu noktaya değiniliyor, paketlerken nasıl bir politika
izleniyor bilmiyorum, kafama takıldı yazayım dedim.

> eclipse-binary
> eclipse-jdt
> eclipse-cdt
> eclipse-pde
> kde-eclipse-binary

http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2008-November/014333.html

şurdan başlayan thread'e de göz atarsan paketlerle ilgilenmeden önce (belki
göz atmışsındır bile =) ) yararlı olur düşüncesindeyim. Zaten Ozan da bir
kaç böcük öldürmüştü en son eclipse paketlerinin uyumsuzluğu/çalışmaması ile
ilgili. Gerçi ben halen bu tarz ide'lerin indirilip tar xvvzf yapılıp
kullanılması taraftarıyım ama :)

> mdadm
> cryptsetup-luks

kolay gelsin, afiyet olsun ;)